600,00 ZŁ ZA DOBĘ ZE ŚNIADANIEM

  • Dostęp do Wi-Fi
  • Telewizor
  • Suszarka do włosów
  • Śniadanie w cenie
  • Indywidualnie sterowana klimatyzacja
  • Salon, jadalnia, dwie sypialnie

Apartament usytuowany na piętrze z malowniczym widokiem na infrastrukturę ośrodka jeździeckiego. Wyposażony w dwie sypialnie z dwoma małżeńskimi łóżkami. Dostęp do telewizji, bezprzewodowy internet Wi-Fi, indywidualnie sterowana klimatyzacja.

REZERWACJA TELEFONICZNA: 662-171-148 lub 608-058-217 lub 605-084-999

Partnerzy

  • wojtacha team
  • Polaris
  • Śląsko-opolski Związek Hodowców Koni
  • Garden Bruk
  • Indyk Śląsk

Dojazd

Ośrodek Jeździecki Lando
ul. Pod lasem 11
42-674 Ptakowice
GPS: 50°25’03.5″N 18°48’02.4″E
Powrót do góry

RULES AND SANITARY PROCEDURE FOR SAFETY IN CONNECTION WITH COVID - 19
IN THE ACCOMMODATION ROOMS OF THE LANDO EQUESTRIAN CENTER.

1. ROOM RESERVATIONS ARE TAKEN BY TELEPHONE, MAIL OR THROUGH THE ON LINE RESERVATION PLATFORM.
2. ADMISSION FOR THE GUEST INSIDE THE EQUESTRIAN CENTER AREA ON THE BASIS OF A PREVIOUSLY BOOKING AFTER IDENTIFICATION BY THE SECURITY ON THE ENTRY GATE AND INFORMATION ON RECEPCION DESK ABOUT GUEST'S ARRIVAL.
3. GUESTS ARE OBLIGED TO COVER THE LIPS AND THE NOSE IN PUBLIC AREAS IN THE LANDO EQUESTRIAN CENTER. IT IS POSSIBLE TO PURCHASE MASKS AT THE RECEPTION. AT THE ENTRY TO THE BUILDING AND THE STAIRCASE TO THE ROOM, YOU HAVE DISINFECTION LIQUID. GUESTS ARE OBLIGED TO DISINFECT HANDS.
4. CHECK-IN IS IN A RESTAURANT, IN WHICH MAY STAY UP TO 4 GUESTS AT THE SAME TIME PLUS THE FACILITY SERVICE. ONLY ONE PERSON MAKING AN CHECK IN THE RECEPTION FUNCTION.
5. IT IS FORBIDDEN TO STAY IN THE CENTER OF NON-REGISTERED PEOPLE. EVERY PERSON REMAINING FOR ACCOMMODATION MUST FILL IN THE VALIDITY CARD. REFUSAL TO FILL IN THE CARD IS EQUIVALENT TO CANCELING THE ACCOMMODATION SERVICE.
6. DURING CHECK-IN, THE HOTEL MAINTENANCE MAY TAKE MEASUREMENT OF TEMPERATURE USING A NON-TOUCH DEVICE, AND IN CASE OF CONFIRMING AN INCREASED TEMPERATURE, THE FACILITY MAY DO NOT CHECK IN THE GUEST.
7. BREAKFAST IS SERVED AS A ROOM SERVICE FROM 8:00 TO 10:00. PLEASE INFORM SERVICE ABOUT THE BREAKFAST TIME BEST FOR YOU.
8. FOR CHECK - OUT, PLEASE LEAVE THE KEY IN THE DOOR FROM THE OUTSIDE OF THE ROOM. PLEASE DON'T GIVE KEYS AT THE RESTAURANT, RESTRICTING DIRECT CONTACT.
9. PLEASE MAKE PAYMENTS USING PAYMENT CARDS.
10. FOR SAFETY REASONS, THE CLEANING AND DISINFECTION SERVICE WILL BE CARRIED OUT AFTER THE GUEST IS LEAVED OR ONLY EXPRESS WISH ON LONG STAYS.
11. FROM 15:00 - 20:00 IT IS POSSIBLE TO PURCHASE ALCOHOLIC AND NON-ALCOHOLIC BEVERAGES TO THE ROOM. IF YOU WANT TO PURCHASE AN ORDER, PLEASE CONTACT US BY PHONE: + 48 662 171 148.
12. IT IS FORBIDDEN TO USE THE PLAYGROUND AND ENTERING THE STABLE.
13. ROOMS AFTER CHECK OUT ARE CLEANING AND DISINFECTION.
14. ROOM AND RECEPTION SERVICE IS EQUIPPED WITH PERSONAL PROTECTION MEANS, USES PROCEDURES FOR DISINFECTION OF EQUIPMENT TYPE LIKE TERMINALS, HANDLES, ETC.

IMPORTANT NUMBER:
IN CASE OF EPIDEMIC SITUATION: +48 32 397 66 66
SECURITY: +48 692 083 179
RECEPTION DESK AND RESTAURANT: +48 662 171 148 OR +48 605 084 999

Remigiusz Szeja
Lando Equestrian Center Manager

REGULAMIN I PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA SANITARNEGO W ZWIĄZKU Z COVID – 19 W POKOJACH NOCLEGOWYCH OŚRODKA JEŹDZIECKIEGO LANDO.
1. REZERWACJE NOCLEGÓW ODBYWAJĄ SIĘ TELEFONICZNIE, MAILOWO LUB ZA POŚREDNICTWEM PLATFORM REZERWACYJNYCH.
2. WSTĘP NA TEREN OŚRODKA GOŚCI ODBYWA SIĘ NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ DOKONANEJ REZERWACJI, PO POTWIERDZENIU TOŻSAMOŚCI PRZEZ OCHRONĘ OŚRODKA NA PORTIERNI I POINFORMOWANIE OBSŁUGI OBIEKTU O PRZYJEŹDZIE GOŚCIA.
3. GOŚCIE ZOBOWIĄZANI SĄ DO ZASŁANIANIA UST I NOSA W MIEJSCACH OGÓLNODOSTĘPNYCH NA TERENIE OŚRODKA JEŹDZIECKIEGO LANDO. MOŻLIWY JEST ZAKUP W RECEPCJI MASECZEK. PRZY WEJŚCIU DO BUDYNKU ORAZ KLATKI SCHODOWEJ DO POKOI ZNAJDUJE SIĘ PŁYN DO DEZYNFEKCJI. GOŚCIE ZOBOWIĄZANI SĄ DO ZDEZYNFEKOWANIA DŁONI.
4. ZAMELDOWANIE ODBYWA SIĘ W POMIESZCZENIU RESTAURACJI, W KTÓRYM JEDNOCZEŚNIE MOŻE PRZEBYWAĆ MAKSYMALNIE DO 4 GOŚCI PLUS OBSŁUGA OBIEKTU. PRZY BARZE PEŁNIĄCYM FUNKCJĘ RECEPCJI PRZEBYWAĆ MOŻE TYLKO JEDNA OSOBA DOKONUJĄCA ZAMELDOWANIA.
5. ZABRANIA SIĘ PRZEBYWANIA NA TERENIE OŚRODKA OSÓB NIEZAMELDOWANYCH. KAŻDA OSOBA POZOSTAJĄCA NA NOCLEG MUSI WYPEŁNIĆ KARTĘ MELDUNKOWĄ. ODMOWA WYPEŁNIENIA KARTY JEST RÓWNOZNACZNA Z REZYGNACJA Z USŁUGI NOCLEGOWEJ.
6. PODCZAS ZAMELDOWANIA OBSŁUGA HOTELU MOŻE DOKONAĆ POMIARU TEMPERATURY ZA POMOCĄ BEZDOTYKOWEGO URZĄDZENIA, A W PRZYPADKU STWIERDZENIA PODWYŻSZONEJ TEMPERATURY OBSŁUGA OBIEKTU MOŻE ODMÓWIĆ ZAMELDOWANIA GOŚCIA.
7. ŚNIADANIA SERWOWANE SĄ DO POKOI W GODZINACH OD 8:00 – 10:00. PROSIMY O USTALENIE Z OBSŁUGĄ GODZINY PODANIA ŚNIADANIA.
8. W CELU DOKONANIA WYMELDOWANIA, NALEŻY POZOSTAWIĆ KLUCZ W DRZWIACH OD STRONY ZEWNĘTRZNEJ POKOJU. PROSIMY NIE ZDAWAĆ KLUCZY W RESTAURACJI, OGRANICZAJĄC KONTAKT BEZPOŚREDNI.
9. PROSIMY O DOKONYWANIE PŁATNOŚCI ZA POMOCĄ KART PŁATNICZYCH.
10. ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA, USŁUGA SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI BĘDZIE WYKONYWANA PO WYMELDOWANIU SIĘ GOŚCIA LUB WYŁĄCZNIE NA WYRAŹNE JEGO ŻYCZENIE PRZY DŁUŻSZYCH POBYTACH.
11. W GODZINACH OD 15:00 DO 20:00 ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NABYCIA NAPOI ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH NA WYNOS DO POKOJU. W PRZYPADKU CHĘCI DOKONANIA ZAMÓWIENIA PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 662 171 148.
12. ZABRANIA SIĘ KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW I WCHODZENIA NA TEREN STAJNI.
13. POKOJE PO WYMELDOWANIU PODLEGAJĄ PROCESOWI SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI.
14. OBSŁUGA POKOI I RECEPCJI WYPOSAŻONA JEST W ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ, STOSUJE PROCEDURY DEZYNFEKCJI SPRZĘTÓW TYPU TERMINALE PŁATNICZE, KLAMKI, BLATY ITP. JAK TEŻ DEZYNFEKCJI RĄK.

WAŻNE TELEFONY:
SANEPID BYTOM: 32 397 66 66
OCHRONA OBIEKTU: 692 083 179
OBSŁUGA RECEPCJI I RESTAURACJI: 662 171 148 LUB 605 084 999

Remigiusz Szeja
Manager Ośrodka Jeździeckiego Lando